DOGAĐANJA

Posjet Hrvatskoj radioteleviziji

U petak, 3. studenog, učenici 2. razreda zakoračili su u čarobni svijet televizije. Posjetili su HRT i s puno uzbuđenja otkrili  kako nastaju emisije koje svakodnevno gledamo na ekranima.

Učenici su upoznali bogatu povijest Hrvatske radiotelevizije i otkrili kako se televizija mijenjala od davnih crno-bijelih vremena do današnjih modernih studija. Obišli su studio u kojem se snimala emisija Juhuhu, zatim onaj u kojem nastaje The Voice Kids, prostoriju za snimanje radijskih emisija i tajanstvenu „gluhu sobu“. Oduševio ih je zeleni studio, garderoba puna kostima, arhiva i labirint hodnika s fotografijama legendarnih voditelja, novinara i popularnih emisija. Veliku pažnju privlačile su stare i nove kamere, brojne kulise, sjaj reflektora i zanimljive priče naše ljubazne voditeljice, gospođe Nade Chedid.

Evo dojmova naših malih televizijskih istraživača.

DOJMOVI UČENIKA

Učenici 2.a i 2. b razreda posjetili su HRT. Upoznali smo tetu Nadu. Najbolje mi je bilo kad smo išli najvećim liftom u cijelom HRT – u. Vidjeli smo studio gdje se snima The Voice Kids. Upoznali smo Marka Tolju. Odlično sam se provela.         J.C., 2.b

2.a i moj razred bio je u posjetu HRT – u. Dočekala sam je gospođa po imenu Nada. Vidjeli smo gluhu sobu u kojoj je najveća tišina, garderobu i studio za The Voice Kids. Na HRT – u rade ljudi svakakvih zanimanja. Bilo mi je jako zabavno! 

D.Č.B., 2.b

Do HRT-a smo išli pješice. Najbolje mi je bilo u Juhuhu studiju. Vidjeli smo i zelenu sobu. Voditeljica Nada nam je pričala zanimljive stvari o televiziji i radiju. Bili smo i u gluhoj sobi u kojoj se ništa ne čuje.

E.P., 2.b

S razredom i učiteljicama sam posjetio HRT. Naša voditeljica se zvala Nada. Išli smo kroz puno hodnika. Saznao sam da je radio počeo 1926. – te, a televizija 1956. – te godine. Vidio sam zeleni studio i gluhu sobu. Tamo mi je bilo najljepše!

 L.A., 2.b

Program osposobljavanja za upravljanje biciklom u školskoj godini 2025./2026.

Nakon provedene edukacije u sklopu nastave tehničke kulture svi učenici petog razreda pristupili su 5. studenog 2025. ispitu koji su provodili djelatnici HAK-a.

Ukupno je ispitu pristupilo 39 učenika. Pritom je 27 učenika dobilo dozvolu koja im omogućava samostalno sudjelovanje biciklom u prometu i to prije navršene četrnaeste godine života. 

Postotak prolaznosti bio je izuzetno visok, čak 70 %. 

 

Izvješće sastavio Darko Miloknoja, učitelj tehničke kulture i informatike

Cvjetno kino

U petak 24.10. bio je poseban dan u produženom boravku. Dan za naše deseto, sada možemo reći već tradicionalno, Cvjetno kino. Taj dan učenici gledaju film koji su sami odabrali. U svakoj učionici se puštao drugi po izboru i dogovoru učiteljica i učitelja produženog boravka. 

Da bi učenici uopće došli do karte potrebno je tijekom deset dana istaknuti se pristojnim ponašanjem, pomaganjem prijateljima, čišćenjem i sličnim dobrim djelima. Nakon toga svatko zaradi svoj bon koji mijenja za film po izboru.

Zvuči jednostavno? Većini je bilo no nekima se činilo kao nemoguća misija. Na kraju sa zadovoljstvom možemo reći da su svi uspjeli.

U polumraku učionice uz  grickanje i pijuckanje sokića ili vode uživalo se, zabavljalo i smijalo uz filmove. Pala je i pokoja suza, naprimjer uz animirani film Wall E. Ali budimo iskreni tko tu suzu ne bi pustio? Preporučam ga i svim odraslima ako ste ga propustili.

Na kraju projekcije uslijedilo je čišćenje mrvica, ostataka grickalica koje su se međusobno dijelile i nekim čudom završile na podu. I to se odradilo bez problema. Još jednom bravo za sve učenike.

Učenici su zadovoljni odlazili kućama veseleći se idućem jedanaestom Cvjetnom kinu 2026. godine.

EU Code Week

U razdoblju od 13. do 26. listopada naša je škola sudjelovala u projektu EU Code week pod vodstvom učitelja informatike Darka Miloknoje i Ane Flisar Odorčić.
Učenici 7. i 8. razreda na satima informatike pogledali su dokumentarni serijal Slide (Škola koja je ukinula mobitele) te su nakon toga sudjelovali u debati na temu „Trebaju li učenici u osnovnoj školi imati pametne telefone?“.  Debata je bila vrlo burna, a obje su strane čvrstim argumentima branile svoja stajališta. Zaključili su kako bi učenici trebali imati pametne telefone, ali nakon što dovoljno nauče o svim opasnostima na internetu.
Učenici 5. i 6. razreda sudjelovali su u izazovu u kojem su testirali svoje znanje protiv umjetne inteligencije u rješavanju zadataka iz programskog jezika Python. Iznenadili su se što i umjetna inteligencija katkad zna pogriješiti, a kada su njihova rješenja bila točnija od onih umjetne inteligencije – veselju nije bilo kraja.
Učenici 3. a razreda prihvatili su plesni izazov i sa svojom učiteljicom Teom Kraljić osmislili i otplesali robotski ples koji možete vidjeti na ovoj poveznici.
I ove godine ponosni smo na svoje učenike i doprinos Europskom tjednu kodiranja.

Ana Flisar Odorčić, mag. prim. edu., učitelj savjetnik

Darko Miloknoja, prof., učitelj savjetnik

Nas 16 + 2 + 1 u Hiši eksperimentov

Učenici sedmog i osmog razreda, mahom sudionici projekta STEM istraživači, posjetili su 19. listopada u pratnji svojih učiteljica Vesne Škreb Salamunić i Renate Brkanac te učiteljice njemačkog jezika (i majke) Marije Škrinjar ljubljansku Hišu eksperimentov. Terenska je nastava počela veselo, ranim jutrom na Glavnom kolodvoru jer smo putovali vlakom. Dolaskom u Ljubljanu odmah nakon kratke šetnje od kolodvora eto nas pred ciljem – Hišom eksperimentov. 

Ljubazni mladi vodiči uputili su nas u pravila ponašanja u Hiši, potom smo razgledali izloške (eksperimente) smještene čak na tri kata Hiše i eksperimentirali – sami! Skakali smo u zrak izazivajući potrese, igrali se kockicama i lopticama, šaptom dozivali prijatelje na drugi kraj veeelike sobe, ležali na fakirskom ležaju, rukama usmjeravali munje… Drugim riječima, bili smo nekoliko sati u raju (za ljubitelje fizike). Svaki učenik i učenica izabrao je eksperiment koji ga se najviše dojmio (i kojemu zna objasniti načelo po kojem djeluje) kako bi po povratku kući i svojim prijateljima iz razreda objasnio što smo mi to točno u Hiši vidjeli i naučili.

Nakon tako zanimljivog, ali i napornog boravka u Hiši čekalo nas je još malo šetnje po Ljubljani, pljeskanja sudionicima ljubljanskog maratona, okrepe ručkom, posjeta parkovima i povratak vlakom natrag za Zagreb. Nedjelja za pamćenje!

Vesna Škreb Salamunić, učiteljica matematike i fizike

Renata Brkanac, učiteljica matematike

Dani kruha i zahvalnosti

„Ponudi kruha onom kom’ treba,

  ponudi kruh za spas od gladi

  pa ćeš imati blagoslov Neba

  što krila daje sreći i nadi.“

 

U tjednu od 13. do 17. listopada učenici su na nastavu Vjeronauka donijeli pekarske proizvode koje su sami pripremili. Nakon posebnog blagoslova i molitve zahvale za darovanu hranu uslijedilo je zajedničko blagovanje te prigodno druženje uz najljepše mirise i okuse kruha i peciva.

Pripremi za Dane kruha ove su se godine pridružili i učenici koji pohađaju dodatnu nastavu iz Engleskog jezika te su svojim porukama zahvalnosti ukrasili našu školu. Učenici su ove godine također imali prilike zaviriti u ne tako davnu prošlost i vidjeti kako su naši predci mukotrpnim radom i velikom žrtvom dolazili do kruha. Na panou škole mogao se pronaći i pokoji starinski recept koji su pripremale naše bake i prabake.

Uz edukativne materijale te pjesmu i zahvalnost obilježili smo još jedne Dane kruha.

Kristina Stojanović,

vjeroučiteljica

 

Tvornica čokolade Zotter

U četvrtak, 9. listopada 2025. učenici petog i šestog razreda u sklopu terenske nastave njemačkog jezika uputili su se u jedinu tvornicu u Europi koja proizvodi čokoladu od zrna kakaovca do gotovog proizvoda – Zotter. Na putu do Austrije upoznati su s različitim zanimljivostima i humanitarnom pričom Zottera. Rješavali su i radni listić s kombinacijama okusa na njemačkom jeziku.
Samoj degustaciji prethodio je kratak film na njemačkom jeziku o ideji i nastanku tvornice čokolade. Uz smijeh i razmjenu dojmova stigli smo u jestivi vrt u kojem smo imali priliku ubrati i probati biološke proizvode koji sazrijevaju u jesen te razgledati domaće životinje. 
U ranim večernjim satima umorni smo, ali siti i zadovoljni završili druženje.

Škola u prirodi u Novom Vinodolskom

Škola u prirodi u Novom Vinodolskom – nezaboravno iskustvo 4. a i 4. b razreda

Učenici 4. a i 4. b razreda Osnovne škole Cvjetno naselje proveli su pet nezaboravnih dana, od 15. do 19. rujna 2025., u školi u prirodi u Novom Vinodolskom. Pet dana ispunjenih učenjem, igrom, izletima i druženjem ostat će im u trajnom sjećanju. Od prvog dana zavladalo je uzbuđenje – smještaj u sobe, druženje i dogovori o tome što sve žele doživjeti. Dani su bili ispunjeni aktivnostima koje su povezivale učenje, igru i istraživanje primorskog kraja. More i kupanje bili su posebna radost – učenici su uživali u plivanju, igri na plaži i druženju uz obalu. Vrijeme ih je itekako poslužilo pa su ponekad i dvaput dnevno iskoristili posljednje dane ljeta za kupanje i sunčanje. Ništa manje uzbudljivi nisu bili ni planirani izleti. Na izletu u Vrbnik, primorski gradić na otoku Krku, istražili su uske kamene ulice, posjetili znamenitosti i čuli zanimljive priče o lokalnoj povijesti i tradiciji. Posebno uzbuđenje vladalo je u vožnji brodom koja je bila popraćena glazbenim hitovima prema izboru učenika. U Crikvenici je svatko pronašao nešto za sebe… osvježenje u obliku sladoleda, nezaobilaznu kupovinu suvenira ili igru u parku. U tih pet dana Novi Vinodolski postao im je drugi dom! Prošetali su se starom gradskom jezgrom, upoznali kulturne znamenitosti i uživali u prekrasnom pogledu na more. Osim izleta, svaki je dan bio ispunjen zajedničkim igrama, radionicama i druženjima uz koje su učenici učili o prirodi, razvijali suradnju i prijateljstva, ali i jačali samostalnost i odgovornost. Uz sve to, učenici su sudjelovali u sportskim natjecanjima i večernjim druženjima. Jedno od takvih bio je i Supertalent na kojem su naši učenici pokazali izvrsne plesne, reperske i pjevačke sposobnosti te je jedna učenica za svoju vokalnu izvedbu osvojila 3. nagradu. Tijekom boravka pokazali su veliku samostalnost, naučili brinuti se o svojim stvarima, pomagali jedni drugima i još više učvrstili prijateljstva. Na kraju petodnevnog boravka svi su se složili u jednom – škola u prirodi nije bila samo učenje već i pustolovina, novo iskustvo i uspomena koja će im zauvijek ostati u sjećanju te koja će se rado prepričavati.

Učiteljica Ana Havidić

Cineschool dan – Filmska čarolija koja se nastavlja!

Za učenike produženog boravka od 2. do 4. razreda 11. lipnja bio je jedan od onih dana koje će dugo pamtiti! Toga smo dana, u sklopu našeg Cineschool dana, posjetili Cinestar u Avenue Mallu, a dočekali su nas veliki kinoekran, vesela atmosfera, kokice, sokovi i – što je najvažnije – zabava i smijeh u društvu prijatelja i učitelja.

Ove godine imali smo priliku pogledati dugoočekivani film „Lilo i Stitch“, američku znanstvenofantastičnu komediju iz 2025. godine. Riječ je o remakeu poznatog Disneyjeva animiranog filma iz 2002., koji je u novom, suvremenom izdanju ponovno osvojio srca i djece i odraslih. Film nas je podsjetio na to koliko su važni prijateljstvo, prihvaćanje različitosti i obitelj, sve uz pustolovine jedne djevojčice i njezina neobičnog izvanzemaljskog prijatelja.

Kokice su se grickale s guštom, a sokovi su klizili niz grlo dok smo pratili uzbudljivu i emotivnu priču na velikom platnu. Osim uživanja u filmu, ovaj dan bio je i prilika za dodatno zajedničko druženje, stvaranje uspomena i jačanje prijateljstva, što ga čini još vrjednijim dijelom našeg školskog programa.

Tko kaže da škola ne može biti zabavna?
Cineschool dan još je jednom pokazao da učenje može biti povezano s kulturom, umjetnošću i zabavom, a mi s nestrpljenjem čekamo sljedeću avanturu u kinu!
Tko zna – možda sljedeći put uz još više kokica i smijeha!

DOJMOVI  UČENIKA:

U srijedu smo s razredom bili u kinu. Gledali smo film „Lilo i Stitch“. Film je u nekim dijelovima bio smiješan, u nekima tužan. Jako mi se svidio iako je bio tužan. Najtužniji mi je dio bio kad su se potopili, ali mi je bilo zanimljivo kad su uspjeli izroniti. Smiješno mi je bilo kad Stitch nije znao reći neke riječi.

Gita F., 2. b 

Učenici OŠ Cvjetno naselje išli su u kino i jako su se zabavili. Kako bismo dodatno uživali, jeli smo kokice, pili sokove i zasladili se Twixom. To mi se jako svidjelo. Gledali smo odličan film „Lilo i Stitch“. Vožnja autobusom bila je jako zabavna jer smo sjedili po želji u paru. Cijeli je bus drhtao od naše vesele buke.

Ema F., 4. a

U srijedu sam išao u kino. Gledali smo film „Lilo i Stitch“. Stitch je bio izvanzemaljac. Najbolji dio mi je bio kad je Stitch razbio kavez. Film mi se svidio jer je bilo izvanzemaljaca. Ima i tužnih dijelova, ali vam ne želim kvariti film.

Patrik B., 2. b

Dana 11. 6. 2025. išli smo u kino gledati film „Lilo i Stitch“.

To mi se jako svidjelo jer se rijetko događa. Premda sam mislio da je film za curice, shvatio sam da mi se sviđa. Najviše mi se svidjelo kad je Lilo pronašla Stitcha u azilu za pse.

Taj dan mi je bio super jer nije bilo zadaće i jer je bio zanimljiv.

Lukas H., 3. b

U kinu smo u srijedu gledali film „Lilo i Stitch“. Film mi je bio dobar. Većina dijelova bila je dobra osim nekih tužnih dijelova. Tužno mi je bilo to što su se Lilo i njezina sestra morali rastati.

Mak M., 2. b

U srijedu smo išli u kino s drugim i trećim razredima. Film je bio zanimljiv, a neki su dijelovi bili malo tužni. Omiljeni mi je lik bio Stitch jer je jako sladak i pametan. Najtužniji mi je dio bio kad su se Lilo i njezina sestra gotovo rastale. Film mi se jako svidio.

Ema R., 4. b

U kinu smo gledali film „Lilo i Stitch“. Svidjelo mi se i bilo mi je smiješno kad je Lilo rekla izvanzemaljcu da je debeli krumpir. Film mi se svidio, ali mi se nije svidio ledeni čaj jer je bio previše vodenast.

Stipe Š., 2. b

Jučer, 11. 6. 2025. imali smo Cinescool dan (išli smo gledati film sa školom).

Gledali smo film „Lilo i Stitch“. U kino su išli 2., 3. i 4. razredi. Film se skoro svima svidio.

Svima bih preporučila da pogledaju film „Lilo i Stitch“.

Nika Š., 3. b

Boravkaši OŠ Cvjetno naselje u srijedu, 11. lipnja, išli su u kino u Avenue Mall. Gledali su film „Lilo i Stitch“. Film je kod neke djece izazvao emocije. Meni osobno film je bio prekrasan. Najdraži dio bio mi je kada su spasili Stitcha.

Ana K., 4. a

Kad smo bili u kinu, nije mi se svidjelo jer su pustili film prije nego što su svi razredi ušli u dvoranu, ali su nam onda pustili ispočetka. Film je bio zanimljiv i svidio mi se. Također, bilo je odlično jer su kokice bile fine.

Ema K., 4. a

U srijedu smo u kinu gledali film „Lilo i Stitch“. Najviše mi se svidjelo što je Stitch plav i jako mi je bilo zanimljivo što su u filmu bili izvanzemaljci.  Film je bio odličan i preporučio bih ga svima.

Marko Č., 2. b

Jučer su učenici od 2. do 4. razreda išli u Avenue Mall gledati film „Lilo i Stitch“. Film je trajao 1 sat i 50 minuta.

Najviše mi se svidjelo kad je šefica izvanzemaljaca rekla da Stitch može ostati na Zemlji, a najtužnije mi je bilo kad su uhvatili Stitcha.

Cijeli film mi se svidio.

Tara P., 3. b

Turnir produženog boravka – više od igre!

U zadnjim tjednima nastavne godine, kada školske torbe postaju lakše, a sunce sve češće mami van iz učionica, školsko igralište ponovno se pretvorilo u pravu malu sportsku arenu. Zviždaljke, navijanje, dogovori oko taktike, padovi (neki graciozniji od drugih) i pogodci za pamćenje – sve to može značiti samo jedno: stigao je Turnir produženog boravka – Cvjetni kup! Otvara se početkom svibnja, svečanim ždrijebom skupina, a zatvara svečanim proglašenjem svih koji su se posebno istaknuli.

            Turnir, koji se održava svake godine i traje mjesec dana, prerastao je u pravo slavlje sporta, prijateljstva i odgojnih vrijednosti. Nije riječ samo o postignutim golovima i izbjegnutim loptama već o učenju važnih životnih lekcija: kako pobijediti s poštovanjem, izgubiti s dostojanstvom i uvijek igrati srcem. Emocionalna zrelost ovdje je važna koliko i precizan udarac ili brzi refleks. Upravo su to pokazali svi sudionici – od najmlađih prvašića do iskusnijih četvrtaša.

NOGOMETNI SPEKTAKL

Turnir u nogometu bio je pun preokreta, sjajnih akcija, obrana za udžbenike i neplaniranih promašaja! Neki su jurili za loptom kao da im o tome ovisi sudbina, a drugi su se držali taktike „čekam priliku iz sjene“. Uzbuđenje je bilo toliko veliko da su se i golovi tresli… čak i kad lopta nije pogodila mrežu.

Učenici 3. b razreda zasluženo su osvojili prvo mjesto, nakon napete finalne utakmice protiv 3. a, koju su odlučili – ni manje ni više – nego jedanaesterci! Treće mjesto pripalo je srčanom 2. b razredu koji je svojom borbom oduševio i publiku i učitelje.

NOGOMET – REZULTATI:

  1. mjesto – 3. b
  2. mjesto – 3. a
  3. mjesto – 2. b

Nagrade za pojedince:

      Igrač turnira: Marin Mekterović (3. a) – miran, precizan i uvijek ondje gdje treba biti.

      Najbolji strijelci: Luka Kontak (3. b) i Marin Mekterović (3. a) – ravnopravni gol-majstori.

      Najbolji golman: Damjan Vanka (4. b) – branio kao da mu je stativa najbolji prijatelj.

      Najbolji debitant: Max Jech (1. a) – malen, ali s velikim talentom.

GRANIČAR – BRZINA, TAKTIKA I MALO SREĆE

Graničar nas ni ove godine nije razočarao. Ponovo se pokazalo tko ima brze noge, tko sposobnost dobre procjene, a tko – nevjerojatnu sreću! Lopte su letjele, igrači padali, neki izbjegavali loptu kao da je domaća zadaća, a neki je hvatali kao da im život ovisi o tome. Bilo je napeto, veselo i vrlo energično! Vidjeli smo i taktičke poteze vrijedne trenerske karijere.

GRANIČAR – REZULTATI:

  1. mjesto – 4. a, b
  2. mjesto – 3. b
  3. mjesto – 2. b

Posebne nagrade u graničaru:

            Najbolji debitant: Nina Margitić (1. b) – neustrašiva prvašica s osmijehom širim od igrališta.

            Prvi put u graničaru smo proglasili i – igračicu turnira!
Ta čast pripala je Miji Komušar iz 3. b razreda, čija je brzina, neustrašivo hvatanje lopte, iznimna angažiranost i zarazna borbenost osvojila simpatije i pažnju svih učitelja. Svojim pristupom igri pokazala je što znači biti pravi timski igrač i zasluženo ponijela ovu titulu.

            Iako su prvi put kročili u svijet turnira, naši prvaši pokazali su ogromno srce i želju za igrom. Uvježbani (ili barem odlučni), nasmijani i prepuni entuzijazma, odigrali su svoje prve utakmice i zaradili simpatije.

Na kraju, iako su se medalje i diplome podijelile, svi su izašli kao pobjednici – jer su naučili što znači biti dio tima, kako slaviti, ali i kako pružiti ruku nakon poraza. A to je vrjednije od bilo kakva trofeja.

Velike čestitke svima od jednako entuzijastičnih učitelja produženog boravka i svih ostalih djelatnika OŠ Cvjetno naselje koji su često pauzu koristili za praćenje našega turnira!

Aroa Bulić, mag. prim. educ.

Skip to content