DOGAĐANJA

Karneval u Rijeci

Riječki karneval

Tri vesela autobusa koja su se 27. siječnja 2024. zaputila provesti karnevalsku subotu nisu bila puna samo naših učenika koji su nas predstavljali već i većine njihovih roditelja te nemalog broja njihove braće i sestara. Domino-pločice nastupile su praćene prigodnom glazbom pjesme Domine pjevačice Lu Jakelić, a okupljenu publiku pozdravili su s pet pozornica. U suncem okupanoj Rijeci i na morskom zraku zabava je trajala veći dio dana, a kao šećer na kraju povorku su čekale nezaobilazne pokladnice (krafne) i sokići. Cijeli program uživo se mogao pratiti na KanaluRI, a Novi list već je u ponedjeljak objavio prilog „Riječki karneval“ u kojima su osvanule fotografije svih karnevalskih grupa. Učitelji u pratnji dijelili su radost i zadovoljstvo s učenicima i roditeljima te su u dobrom raspoloženju pale već i razne ideje za sljedeću godinu.

Učiteljica Lana Lončar

Dojmovi učenika

27. siječnja 2024. učenici 3. a, 3. b i 7. b išli su na Riječki karneval. Predstavili su se kao domino. Trećim i sedmim razredima bilo je jako zabavno i šaljivo. Zabavno su se družili i smijali. Nadaju se da će sljedeće godine opet ići na karneval.

Matea B., 3. b

Dana 27. siječnja 3. b išao je na Riječki karneval zajedno s 3. a, 7. b i svojim učiteljicama. Bili su u maskama domino-pločica. Nastupili su na četiri pozornice, a druga se snimala za televiziju. Nakon toga su dobili krafne i sokove. Bilo im je jako zabavno.

Na karnevalu mi je bilo jako zabavno. Krafne i sokovi bili su super. Veselim se što ćemo ići iduće godine.

Mara G., 3. b

Jako mi se svidjelo što idemo na karneval u Rijeku. Na karnevalu u Rijeci bilo je puno zanimljivih maski, a najviše mi se od cijelog karnevala svidjelo to što smo dobili besplatni sok Toco.

Marta M., 3. b

Interliber

Naš Rasadnik (znanja) na kvizu na Interliberu

Interliber, najveći sajam knjiga na ovim prostorima, nije samo mjesto i vrijeme za nabavu dobrih knjiga nego i prilika da se razmijeni znanje. Zato je peteročlana ekipa naše škole, pod nazivom Rasadnik (jer ipak dolazimo iz Cvjetnog naselja), pokazala što zna na kvizu High Five za osnovne škole.

Naše su boje branili Ante N. i Tena V. iz 7. b, Toma Č. iz 8. a te Nika M. i Jona P. iz 8. b. Uz knjižničarke, društvo im je pravilo i bodrilo ih petero navijača.

Kviz je vodila poznata lovkinja Morana Zibar, a znanje se provjeravalo u različitim rubrikama – književnost, sport, povijest, geografija, znanost, umjetnost i razno. Moramo priznati da pitanja nisu bila nimalo jednostavna i zato čestitamo svojim natjecateljima što su se hrabro uhvatili u koštac sa zadatcima.

Nakon svih službenih pitanja Rasadnik iz Cvjetnog imao je svega dva boda manje od pobjedničke ekipe i završio u pripetavanju za treće mjesto. Na koncu su zauzeli četvrto mjesto, ali ako mislite da im je bilo lako, pokušajte na brzinu odgovoriti na pitanje zadano u borbi za broncu: Koliko poglavlja zajedno ima svih sedam romana o Harryju Potteru?

Ponosni smo na kvizaše iz Cvjetnog i jedva čekamo novi kviz sljedeće godine. Bravo, Rasadnici!

Knjižničarka Tanja Konforta

rbt

Imanje Kezele

Imanje Kezele bilo je odredište terenske nastave za učenike prvih i  drugih razreda, 14. i 15. svibnja 2024. godine. Na terensku nastavu smo se uputili autobusom i ugodnom vožnjom kroz sat vremena stigli na Seoski turizam Kezele . Po dolasku nas je dočekala voditeljica imanja te nam ukratko objasnila što nas očekuje taj dan. Šarmantno imanje odmah nas je osvojilo svoji  uređenjem i prirodom koja ga okružuje.  Učenici su podijeljeni u dvije skupine te su obišli staru seosku kućicu u kojoj je smješten etno muzej i domaće životinje koje se nalaze u sklopu imanja. Izuzetno zanimljiva voditeljica predstavila nam je stare predmete koje neki od učenika nisu nikad niti vidjeli i ispričala zanimljive podatke o starinama i načine na koje su se koristili. Nakon etno muzeja učenici su imali prilike družiti se sa seoskim životinjama kao što su zečevi, ovce, svinje, kokoši, patke, a neke su mogli i nahraniti. Najveće oduševljenje izazvali su vrlo pitomi zečevi koji su bili raspoloženi za druženje s djecom i draganje. Ipak posebnu radost izazvali su konji i druženje s njima. Nakon obilaska imanja čekao nas je ručak u ugodnom ambijentu te nakon ručka igra na livadi s dječjim igralištem i sportskim terenima. Za kraj smo se zasladili jednom od najboljih pita od jabuka i krenuli prema Zagrebu s lijepim uspomenama s još jedne terenske nastave.

Posjetili smo obiteljsko imanje Kezele. Naučila sam kako su prije izgledale pegle. Najzanimljivije mi je bilo kad sam hranila konja. Bilo mi je super kad smo bili u muzeju. Još mi se sviđalo kad smo hranili svinje.

Ela, 1.b

Na imanju Kezele naučio sam hraniti kozu i naučio sam kako se prije zvalo na telefon. Najzanimljivije mi je bilo kad smo se igrali na livadi. Vidio sam kokoške.

Karlo, 1.b

Na obiteljskom imanju Kezele naučila sam kako su se ljudi u prošlosti fotografirali i koje predmete su koristili.

Sara K., 1.b

HRT

Umjesto pred ekranima – na HRT-u

U četvrtak, 28. rujna učenici 2. a i 2. b razreda posjetili su HRT. Uzbuđenju prije odlaska na HRT nije bilo kraja.
Kod porte nas je dočekao Franov tata, tata Mršić, koji je cijelo vrijeme bio s nama te nam omogućio razgledavanje nekih studija u koje ne bismo mogli ući da nije bilo njega, stoga smo mu jako zahvalni. Gluha soba, „zeleni“ i „plavi“ studio, garderoba, studio u kojem se snima „The Voice“, studio u kojem će se snimati novi show s Danijelom Trbović „Godina za pamćenje“ (u kojem smo bili prvi gosti), samo su neka mjesta kroz koja nas je provela voditeljica – teta Nada. Iako su napravili dosta kilometara hodajući hodnicima HRT-a, naši su drugašići strpljivo, do samog kraja slušali voditeljicu s velikim veseljem i zanimanjem. Vrijeme je brzo prošlo, ali uspomene će trajno ostati.

Snježana Brezak, učiteljica

Gradsko kazalište Žar ptica 4. razredi

DRUŽBA PERE KVRŽICE NA SUVREMENI NAČIN

14. ožujka 2024. učenici četvrtih razreda posjetili su Gradsko kazalište Žar ptica i pogledali predstavu Družba Pere Kvržice, kazališno uprizorenje legendarnog djela Mate Lovraka. Na taj su način, uz pročitanu knjigu i pogledani dječji igrani film, mogli usporediti sva tri medija i odabrati svog favorita.

Suvremeni pristup prikazu davnih vremena omogućio je današnjim generacijama da se potpuno užive u nekadašnji život svojih vršnjaka.

Ono najvažnije – ideje i poruke romana, filma i predstave, ostale su iste: nasuprot svijetu odraslih, u kojem vladaju nesloga, pohlepa i osobni interesi, Pero i družba  stavljaju se u službu općeg dobra. Zajedništvom, slogom i  radom dolaze do cilja, a njihov put popraćen je šaljivim, ozbiljnim i smiješnim zgodama iz najljepšeg đačkog doba.

Kazališna predstava često je bila popraćena glasnim smijehom učenika i njihovih učiteljica. Pročitajte dojmove učenika i saznat ćete zašto im se svidjela predstava.

Moj razred i ja gledali smo predstavu „Družba Pere Kvržice“ u kazalištu „Žar ptica“. Predstava me iznenadila po tome što su bunar i mlin razgovarali, ali to mi se ustvari svidjelo. Najbolje mi je bilo kad se Medo onesvijestio. U predstavi bih samo promijenila kostime koje su glumci nosili da izgledaju kao da družba živi na selu. Ostalo mi je bilo super.

Iskra D. U., 4. b

Danas sam s razredom bio na predstavi „Družba Pere Kvržice“.  Najdraža scena bila mi jekad se Medo onesvijestio i rekao da je mutav. Najdraži lik bio mi je Mlin jer je radio čudne grimase i pričao na smiješan način. Predstava se, u odnosu na film i knjigu, razlikovala po početku i kraju. Bila mi je puno bolja i od knjige i filma. Jako mi se svidjela!

Rene M., 4.b

Moj razred, 4. b i učenici iz 4. a posjetili su kazalište „Žar ptica“. Zajedno smo gledali predstavu „Družba Pere Kvržice“. Predstava je bila vrlo zanimljiva te me zabavila svojim humorom. Nije bila baš slična knjizi, ali da jest, trajala bi predugo! Najdraži lik bio mi je Pero zbog toga što je imao baš dobar karakter. Definitivno predlažem drugima da pogledaju ovu predstavu.

Sara O., 4. b

U kazalište „Žar ptica“ gledali smo predstavu „Družba Pere Kvržice“. U predstavi mi se najviše svidio humor. Najsmješniji dijelovi bili su mi početak i kraj. Cijela je predstava praćena glazbom i bila je vrlo zanimljiva. Preporučio bih ovu predstavu jer je smiješna i zabavna.

Filip P., 4.a

U kazalište „Žar ptica“ s učiteljicama smo gledali „Družbu Pere Kvržice“ koja je trajala oko 1 sat. Najbolji događaj bio  mi je kad je Medo pao u bunar. Predstava je bila slična romanu, ali ne potpuno. Bilo je jako zabavno, smiješno i poučno. Glumci su bili jako smiješni i dobro pripremljeni.

Jona C., 4. b

U ožujku sam išla  u posjet kazalištu „Žar ptica“ sa svojim razredom. Gledali smo predstavu „Družba Pere Kvržice“. Kada je počela predstava, bila sam jako uzbuđena. Većina predstave bila mi je smiješna. Imam samo jednu malu zamjerku, a to je što ima malo sličnosti s romanom. Ipak, ovu predstavu bih jako pohvalila jer su glumci bili sjajni i jako su se trudili. Najsmješniji lik bio mi je Divljak. Predstava mi se jako svidjela i gledala bih je ponovno.

Petra T., 4.b

CZKIO Susedgrad

Predstava “August Šenoa: Postolar i vrag”

Dana 28. studenoga 2023. učenici petog i šestog razreda posjetili su CZKIO Susedgrad i pogledali predstavu Kazališta Smješko “August Šenoa: Postolar i vrag”. Predstava obrađuje problematiku sve manjeg zanimanja učenika za knjige, osobito za djela za cjelovito čitanje i ona pisana starijim, arhaičnim jezikom te na simpatičan i moderan način pokazuje svevremenost Šenoinih Povjestica i primjenjivost njezinih poruka na današnji svijet. Također, predstava nudi nove mogućnosti i učiteljima jer uvijek postoji rješenje kojim se učenicima djelo može predstaviti na njima zanimljiv i blizak način, prikladan vremenu u kojemu žive. Najvažnije je da kanonska djela i njihove vrijedne poruke dođu do mladih čitatelja.

Josipa Kvasina Rimac

Cinestar

Cineschool dan je za sve učenike produženog boravka od 2.- 4. razreda poseban doživljaj.
14.lipnja posjetili smo Cinestar u Avenue Mallu. Prikazana su dva filma: animirana fantastična komedija Imaginarni prijatelj i novi nastavak animiranog filma Izvrnuto
obrnuto. Učenici su prema vlastitom izboru filma uživali uz neizostavne kokice i sok, te u
društvu prijatelja, učitelja i učiteljica proveli jedan malo drugačiji i vjerujemo nezaboravni
školski petak.

Sljedeće godine pridružit će nam se i učenici prvih razreda koji će tada biti već veliki drugaši, a koji su ove godine svoj specijalan kino doživljaj organizirali u učionicama.
Učiteljica Ana Havidić

Andautonija

 Izlet u Andautoniju

 Profesor iz povijesti je za učenike 5. razreda organizirao izlet u Andautoniju. Poveo nas je u petak 14. svibnja  autobusom u Šćitarjevo/Andautoniju. Andautonija je rimsko arheološko nalazište kod Velike Gorice na kojem se vide ceste i zidovi stari oko čak 2000 godina! Tamo se nalazi i muzej u kojem su nam  lijepo prikazali kakve su sve Rimljani koristili parfeme i kakve su sve ključeve izumili. Nakon razgledavanja muzeja otišli smo na radionicu u dvorištu muzeja gdje smo igrali stare rimske igre. Neki su učenici kao arheolozi iskopavali komade keramike u tlu, a zatim ih lijepili u vaze. Bile su i radionice izrade nakita te smo mogli obući i tradicionalnu rimsku odjeću. Nakon svega sjeli smo u autobus i krenuli kući. Izlet mi se jako svidio, a Andautonija  je bila jako zanimljivo i poučno mjesto.

Ivor K., 5.a

Skip to content